افتتاح نخستین پردیس سینمایی دزفول با «عطرآلود»

13:15 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۳۰۸
افتتاح نخستین پردیس سینمایی دزفول با «عطرآلود»
نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با رونمایی از فیلم سینمایی «عطرآلود» پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه توسط موسسه بهمن سبز در مجتمع تجاری مادر این شهر افتتاح می‌‎شود. 

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی مؤسسه بهمن سبز، «پردیس سینمایی مهر مادر» نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با زیربنای ۲۷۰۰ متر در شمال استان خوزستان پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور مدیران سینمایی و جمعی از هنرمندان افتتاح می‌شود. 

این پردیس سینمایی با ظرفیت ۴۸۰ صندلی و پنج سالن سینمایی از جمله یک سالن چندمنظوره، یک سالن اختصاصی کودک و یک سالن VIPمورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

در این مراسم فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری رونمایی می‌شود. از اوایل خردادماه این محصول سازمان سینمایی سوره توسط پخش بهمن سبز اکران سراسری می‌شود. 

ساخت پردیس‌های فرهنگی چندمنظورۀ خانواده محور یکی از برنامه‌های توسعه محور حوزه هنری انقلاب اسلامی است. هم اکنون موسسه بهمن سبز به عنوان مجموعه بهره‌بردار سینماهای حوزه هنری دارای ۶۰ سینمای فعال با ۱۷۲ سالن و ظرفیت ۳۳هزار صندلی است. از این تعداد پنج سینما با ۳۳ سالن و ۲۹۲۴ صندلی در سال ۱۴۰۲ توسط موسسه بهمن سبز راه اندازی و بهره برداری شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *